Gyakori kérdések

Hol tudok személyesen jegyet vásárolni?

A Magyar Kézilabda Szövetség Kézishopjában (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt 76. szám), hétfőtől péntekig 12:00 és 18:00 óra között.

Ha problémám adódik a jegyvásárlással, mikor és hol érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 12-18-ig érheti el az alábbi elérhetőségeken:
Telefon:  +36 1 766 45 77
E-mail: kezishop@hbmp.hu

Kell regisztrálni az internetes jegyvásárláshoz?

Az www.kezilabdaszeretlek.hu oldalon történő vásárlás nem regisztrációhoz kötött, felhasználói fiókjának kitöltésével azonban felgyorsíthatja jövőbeni vásárlásai menetét. Személyes adatainak és a szállítási adatok megadásával későbbi rendeléseinél automatikusan megjelennek ezek az információk, így ezeket nem kell minden rendelés alkalmával külön megadnia.

Ha regisztráció nélkül szeretne vásárolni, válassza a „VENDÉGKÉNT VÁSÁRLÓK” opciót, amennyiben regisztrált tag, a „VISSZATÉRŐ VÁSÁRLÓK” opció alatt kérjük, adja meg email címét és jelszavát.

Mi az az E-ticket?

Az E-ticket elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség.

Hogyan működik az E-ticket?

Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az első lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?

A www.kezilabdaszeretlek.hu oldal használatához az alábbi böngésző programok használatát javasoljuk: Google Chrome, Mozilla Firefox. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot.

Honnan tudom, hogy milyen jegyeket tettem a kosaramba?

Ha a nézőtéren egy jegyet kijelöl, az bekerül a kosarába. A „Kosár” gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A vásárlás befejezésére az első jegy kosárba tételétől számítva 15 perce van. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikon megnyomásával a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket és/vagy termékeket tett eddig a kosárba.

Tudok jegyet foglalni?

Nem, a jegyek időleges foglalása nem lehetséges. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 15 percen belül nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.

Honnan tudhatom, hogy rendelésemet megfelelően adtam le?

Ha sikeresen leadta megrendelését a weboldalon, rendeléséről egy visszaigazoló levelet kap az Ön által megadott email címére, mely tartalmazza rendelése részleteit, mint a rendeléshez tartozó vásárlási azonosítót, átvételi és fizetési információkat és a vásárlás teljes összegét. Kérjük, amennyiben nem kap rendeléséről visszaigazoló emailt, vagy bármi probléma merülne a rendelésével kapcsolatba, keresse munkatársainkat a kezishop@hbmp.hu e-mail címen vagy CallCenterünket a +36 1 435 42 60 telefonszámon.

Tudok jegyet visszaváltani vagy cserélni?

A jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Visszaváltás illetve csere kizárólag elmaradt mérkőzés esetén kezdeményezhető a szervező által megadott feltételek szerint.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási költség a mérkőzés elmaradása esetén nem kerül visszatérítésre.

Mi a teendő, ha nem kaptam emailben visszaigazolást?

Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott email címre.

Ha mindenben a leírtak szerint járt el és mégsem kap emailben visszaigazolást, a következő problémák léphettek fel:

  • Rosszul megadott emailcím: ellenőrizze, hogy a megadott email cím helyes-e.
  • Visszaigazolatlan fizetés: előfordulhat, hogy a kommunikáció megszakad a bank fizetési oldala és a Kézishop szerverei között. Ekkor bár a bank megterheli a rendelés értékével a bankkártyáját, a Kézishop viszont nem értesül ennek sikerességéről.

Ha úgy érzi, hogy a rendelés során minden szempontból megfelelően járt el és mégsem jött meg a visszaigazolás, kérjük, mihamarabb jelezze azt a kezishop@hbmp.hu email címen, hogy a problémát orvosolni tudjuk.

Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?

A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük indítsa újra a vásárlást.

Mikor teljesül a vásárlás?

Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailen. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelező rendszerek saját beállítása, ha a visszaigazoló email pl. levélszemétbe kerül, tehát ez nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.

Hogyan tudom átvenni a jegyeimet, ha a „SZEMÉLYES ÁTVÉTEL” opciót választottam?

A vásárlás lebonyolítása után email-ben megkapott visszaigazolás/PDF voucher Kézishopban történő bemutatásával tudja átvenni megvásárolt jegyeit. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító bemutatása után adja át a pénztár a jegyeket. Amennyiben MPL házhozszállítást kér, a futárszolgálat a rendeléstől számított 5 munkanapon belül az Ön által megadott címre kézbesíti a jegyeket. Amennyiben a rendelésnél E-Ticket-et kért, a visszaigazolásban megküldött PDF voucher segítségével nyomtathatók ki a belépőjegyek.

Más is átveheti a jegyeimet?

Az internetes vásárlás során kapott visszaigazolás/PDF voucher jegypénztárában történő bemutatásával a vásárló személyen kívül más személy is átveheti a jegyeket. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító ellenőrzése után adja át a jegypénztár a jegyeket. Személyazonosítás a jegypénztárban nem történik.