Jegyvásárlás folyamata

A VÁSÁRLÁS FOLYAMATA

Amennyiben segítségre van szüksége az oldal használata során, munkanapokon 12 és 18 óra között a +36 1 766 45 77 telefonszámon elérhet bennünket, készséggel állunk rendelkezésére.

Amennyiben bármi kérdése merülne fel, a kezishop@hbmp.hu email címen tud segítséget kérni. A telefonon és email-en keresztül érkező rendeléseket sajnos nem tudjuk teljesíteni.

1. lépés: VÁLASSZA KI JEGYEIT

Kattintson a „JEGY” gombra, majd a választott esemény mellett található „JEGYVÁSÁRLÁS” gombra.

Jegyeit közvetlenül a nézőtér térképéről választhatja ki. Az egyes szektorokra való mutatással információt kaphat a szektorban lévő helyek árkategóriájáról. A szektorra való kattintással a szektor részletes képe jelenik meg az elérhető helyekkel. A kiválasztott helyekre való kattintással helyezheti jegyeit a kosarába.

Figyelem: A kiválasztott jegyek 15 percig kerülnek bele a bevásárlókosarába a kiválasztás után. Egyszerre legfeljebb 10 db jegy választható. Lehetősége van különböző árukat tenni a bevásárlókosarába, a jegyeken kívül akár a webshopban található termékekből is vásárolhat. A jobb felső sarokban lévő kosár alatt folyamatosan láthatja a lefoglalt jegyek számát és a kiválasztott termékeket. A jegyeket és a termékeket akár egyenként ki-be pakolhatja a bevásárlókosarából, melyet bármikor elérhet a lap tetején lévő ikonra való kattintással. Ha elégedett a kosár tartalmával, kérjük, használja a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gombot.

2. lépés: SZÁLLÍTÁSI, SZÁMLÁZÁSI ÉS FIZETÉSI ADATOK MEGADÁSA

Kérjük adja meg személyes adatait (név, e-mail cím, telefonszám), szállítási címét, jegy típusát (nyomtatott jegy vagy elektronikus jegy) majd válassza ki a kívánt szállítási módot (személyes átvétel vagy GLS házhozszállítás) és fizetési módot. Ezután adja meg számlázási címét, majd kattintson a „TOVÁBB: MEGRENDELÉS ÁTTEKINTÉSE” gombra.

3. lépés: MEGRENDELÉS ÁTTEKINTÉSE

Ebben a lépésben összefoglalva láthatja rendelését, benne a kiválasztott jegyekkel, termékekkel, szállítási díjakkal, számlázási és szállítási címmel, fizetési és szállítási móddal. Kérjük, alaposan ellenőrizze, hogy minden adat megfelelő-e. Amennyiben igen, kattintson a „FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL” gombra és ezzel érvényesíti a vásárlást.

4. lépés: VÁSÁRLÁS JÓVÁHAGYÁSA

Ekkor küldünk Önnek egy visszaigazoló e-mailt, melyben vásárlásának valamennyi fontos adata és a rendelés azonosítója is szerepel. Ezt a visszaigazolást a nyomtató ikonra kattintva akár azonnal ki is nyomtathatja. Abban az esetben, ha az elektronikus jegy opciót választotta, a visszaigazolási emailben szereplő elektronikus jegyét is innen tudja kinyomtatni.